måndag 16 augusti 2010

Träffa lillasyster

Om ca 3 timmar ska jag träffa min lillasyster på stan. Känns bra att ha något utanför hemmet att göra. Tyvärr, kan man väl säga (iallafall jag), är det sådär äckel varmt idag med. Okej, jag vet. Man ska inte klaga. Men kan det inte bara bli några grader svalare, så man slipper flyta bort....
Känns något bättre med måendet idag. Men har fortfarande sömnpillret i kroppen, så jag har inte riktigt vaknat än.
Katten är rolig. Jag stod i duschen och rakade benen och Kurre satt på golvet och riktigt granskade varje rörelse jag gjorde. Haha, knaskatt.

Jag har så mycket funderingar fortfarande i huvudet. Så mycket att göra. Då skär det ihop för mig. Jag fungerar inte alls när jag utsätts för stress eller har mycket att göra.

Plus att jag är irriterad på människor. Människor som inte kan stå för vad de gjort och bara låta det vara så. Varför tjafsa när det inte leder till någonting över huvudtaget? Nej, usch på människor.

Inga kommentarer: