söndag 1 augusti 2010

1 augusti

Och 10 dagar kvar tills dagen som inte existerar i min almanacka, även detta år.
Den dagen ska jag också på samtal igen på psyk, efter ett sommaruppehåll. Jag har 10 kronor kvar att betala, sedan har jag uppnått högkostnadsskyddet. Woho, 900 spänn på psykbesök. Känns värt, njaa.
Jag mådde skit igår, och det håller i sig idag med. Inte lika intensivt, men det finns där helt klart. Jag är trött och seg och ungefär helt slut. Jag kämpar så hårt. Jag vill bara sova. Men man kan inte sova bort hela sitt liv heller. Så istället är alternativet att kämpa mig trött och sedan gå och vara seg.

Träningen har legat på is denna helg. Jag tror det är lika bra för jag hade sådan träningsvärk i fredags. Så kör jag igång imorgon igen och håller i det hela veckan. Japp japp, så blir det.

Grattis till min kärlek som har namnsdag idag!
Älskar dig! <3

Inga kommentarer: