onsdag 15 september 2010

8 mil

Det känns som om jag har sprungit 8 mil, eller något. Först upp till skolan, där jag träffade läraren. Vi pratade om min situation, och det verkar iallafall lösa sig. Vi la upp en ny plan och jag fick byta bok till en "lättare" hur mycket lättare det nu kan bli när man räknar matte C.......
Sedan bar det av ner på stan, där skulle jag möta mamma som skulle hjälpa mig med att legitimera mig, men det gick inte eftersom jag hade fonder och ville ta ut allt... men skit samma. Jag fick ett erbjudande som jag tackar ja till, tror jag. Jag vet detta blev väldigt diffust, men jag är så uppe i varv, men samtidigt så trött att jag inte orkar förklara hela bankärendet... Well, well..
Jag ringde och sökte jobb på dagis på morgonen också, så har jag fixat lite vad de ville ha för uppgifter om mig. Så jag var även in på polisen, och fixade papper. Usch, tycker inte om att gå in där. Det känns så... läskigt, eller jag vet inte. Det är inget jag gör varje dag, så det är lite annorlunda.

Shit vad stressad jag är...

Nu är jag iallafall hemma. Äntligen.
Nu kan jag pusta ut, men det verkar inte som om jag kan lugna ner mig riktigt. Uuuhhuuu....
Jag tror jag ska ta mig en dusch och sedan lägga mig på spikmattan och försöka slappna av lite.

Inga kommentarer: