tisdag 21 september 2010

I ett hav

Men hur trött kan man vara?! I flera dagars tid har jag bara gått runt och varit trött. Idag har jag iallafall fått lite pluggande gjort. Och det känner jag mig glad över. Inte stolt... men glad.
Jag somnade här för ett par timmar sedan, men kanske bara i 15 minuter. Sedan kom Per och pratade xD
Så det var bara att kliva upp. Och det var ju lika bra faktiskt om jag ska kunna sova ikväll... Funderar på att ta mig lite kvällfika... Men tröttheten gör att jag får svårt att göra saker, minnas saker. Jag skriver nu att jag funderar på att ta kvällsmat, när jag skrivit klart och rest mig upp så kommer jag garanterat att tänka: "Det var något jag skulle göra......"
Jag simmar i ett hav. Jag simmar och simmar. Men vad gör jag när orken tar slut? Vad gör jag när vattnet blir för tungt att simma i?

Morgondagen ska jag ägna åt studier, morgondagen med.
Idag städade jag lite i förrådet med. Plockade upp mina kläder som visst låg i plastsäckar fortfarande. Jag har så otroligt mycket kläder. Jag vet inte vart jag ska göra av allt... (bra att jag nu skrev allt med typ tio stycken t:n)
Det är nog dags att avsluta detta inlägg.

Kollade nyss på "Get him to the Greek". Den var bra. Kolla den.

Nattinatti

1 kommentar:

JosefinEmilie sa...

hihi d e samma hund på alla bilder :) Kram