söndag 19 september 2010

Röstat

Nu har jag iallafall röstat. Detta var det första valet som jag fick rösta i. Trodde det skulle vara mer komplicerat att gå och rösta, men det var ju inga konstigheter alls :)
Vet inte riktigt vad jag hade byggt upp för bild egentligen.

Nu har jag, mer eller mindre, haft ont i huvudet i tre dagar. Jag känner mig ständigt trött och orkeslös. Jag hade tänkt tillbringa denna lördag och söndag till att studera och skriva uppsats. Men icke. Jag orkar inte!
Plus att det finns så mycket annat att göra.
Tankarna är ändå på villovägar hela tiden så att kunna koncentrera sig på att plugga, är ganska omöjligt.
Nej, nu får det lösa sig detta med ekonomin.
Annars kommer socialkärringen personligen få plocka upp och samla ihop mig när jag dött. Nej, men så illa ska det väl inte bli, tycker jag. Men jag har inte ens råd att hämta ut mina mediciner, och jag har tre tabletter kvar av min antidepressiva. Hurra!
Min snälla mamma får kliva in och rädda skivan åter igen. Vad glad jag är att jag har snälla människor runt mig som bryr sig och hjälper.
Annars skulle jag inte klara mig länge.

Inga kommentarer: