lördag 18 september 2010

Sedan sist

Ber om ursäkt för en väldigt kass uppdatering. Jag har haft ganska så mycket för mig, så har inte hunnit skriva.
Jag hade ett ganska tufft samtal med min psykolog i fredags. Mycket "jobbigheter" togs upp och jag var helt slut i både kropp och hjärna efter det samtalet. Men det kändes ändå bra att lägga korten på bordet och säga att "så här är det". Det samtalsrummet är mitt forum. Jag känner mig trygg där och det är där jag häver ur mig all skit jag tänker på. Skit jag varken kan eller vill häva ur mig någon annanstans.

Igår var Pers syster, Elaine, här och kollade på film. Vi kollade på "Braveheart", det var faktiskt första gången jag såg den och jag gillade den. Den är dock ganska lång, och jag får så ont i axeln av att sitta stilla så länge. Så vi fick ta lite pauser sådär.

Idag var jag, Per, Pers mamma och syster på Grängesbergs marknad. Det var väl inte jätte mycket att se, samma saker överallt mer eller mindre. Men hejade på lite folk jag inte har sett på ett tag.
Ikväll blir det filmkväll igen. Då blir det Robin Hood, tror jag att vi sa. Den har jag inte heller sett.

Att sluta röka går inte alls bra. Jag har, som jag berättat tidigare, inte viljan att sluta. Då tror jag heller inte att det går. Lånade pengar av min mamma idag för att kunna köpa ett paket. Det är gjort nu.
Jag höll på att börja grina när vi gick ifrån marknadsplatsen, apropå ingenting så kände jag hur ögonen började tåras.
Men, jag tar tag i det senare. Jag röker iallafall mycket mindre nu än vad jag har gjort.

Lite egobilder




Inga kommentarer: