tisdag 14 september 2010

Lång dag

Denna dag har känts så lång. Det kan i och för sig ha att göra med att jag gick upp halv sju också.
Lyssnar på Placebo och bara är. Det får man göra ibland. Bara stanna upp och känna. Jag har dock svårt att låta bli att gå över gränsen till att istället känna för mycket. Det kan vara jobbigt.
Hade tänkt att jag skulle kontakta min psykolog om en tidigare tid innan fredagen, men det har inte blivit av. Just nu känns det inte som om det behövs. Jag kan stå ut till på fredag, för stunden är det inte jobbigt. Förutom att jag har tråkigt och är trött, men det är knappast något psykolog ärende. Så jag väntar.
Ska ha en snabbkurs i läran av min miniräknare (grafritare) lite senare.
Undrar om det är något på tv?

Trött.
Imorgon ska jag till skolan igen och prata med min mattelärare. Vi behöver prata om upplägget i matten. Matte C känns alldeles för svårt. Speciellt när jag har haft ett uppehåll under sommaren och inte minns det jag jobbat med innan.
Usch, jag vill inte. Jag vill inte vara i skolan nå mer än nödvändigt. Men detta möte imorgon är väl nödvändigt, om något. Så det är väl bara för mig att pallra mig dit.
Nåväl.
Ska kolla om det finns något intressant på tv istället. Nu är jag trött på datorn.

Inga kommentarer: