fredag 10 september 2010

Bla bla

Fan vad jag inte mår bra just nu. Jag vet inte om jag är mest ledsen för att jag saknar cigg, eller om det är den stora bristen på pengar.
Jag håller på att tvätta. Jag har snart tvättat allt, då ska det bara hänga i torkrummet och torka. Även fast jag vet att det aldrig torkar helt.
Tvätten blir aldrig torr och sedan får vi ha tvätt liggande på tork i hela lägenheten istället.
Deppig, less och orkeslös. Jag vill inte leva såhär fattigt nå mer. Det är en ständig oro och jag känner oron i magen. Jag har så ont och jag vet att slappnar jag inte av så kommer jag att snart ligga i magkatarr igen. Fan att det ska vara så svårt att leva, när man väl har bestämt sig för att göra det.

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Trist att allt kommer på en gång. Se att sluta röka som ett litet delmål, du kommer klara det! Skolan kommer du fixa iår!
Tänker på dig! Saknar dig
Kramar