torsdag 9 september 2010

I know where you sleep

Jag tog mig inte iväg till skolan idag, och är därav misslyckad.

Lunch med pappa min på stan. Det var trevligt. Lunchbuffé sitter ju inte helt fel, speciellt inte med glass, frukt och kaffe till eftersätt. Mmmhhmmm. Den ni.

Vi gick lite på stan också. "Valstugorna" stod uppställda och anhängarna vaktade som hökar. Då utbrister jag plötslig: "Jag vet fortfarande inte vad jag ska rösta på i valet".
Men jag kom på mig själv och duckade. Jag är ett lätt byte för valhökarna som vill värva anhängare, men jag tror inte att de hörde mig. Hoppas jag....

Sedan undrar jag varför de inte kan göra ordentliga bh:ar... Jag har inga gigantiska bröst, men ändå så är de för låga så de smiter ut upptill xD
Haha, snälla företag som gör bh:ar, gör de lite högre i kanten upptill.
Så nu vet ni det.

Sitter och tuggar på ett nikotintuggummi. Idag har jag inte känt mig så jätte röksugen, trots att jag inte alls rökt mycket. Kanske kan det gå vägen denna gång?!? Jag får se. Och ni med, såklart.

Inga kommentarer: