onsdag 8 september 2010

Snart till skolan

Då var det en sådan här dag igen. Jag ska till skolan och träffa matteläraren.
Bara tanken på att behöva vara i skolan får mig att vilja spy. Jag vill verkligen inte mer. Jag vill inte gå i skolan, jag vill vara klar med den "utbildning" som jag skulle ha varit klar med för länge sedan.

Jag sov bra inatt. Inga mardrömmar vad jag minns. Det var skönt. Jag sov till och med utan sömntabletter, det är bra. Det blir en annan, bättre, sömn utan mediciner.
Plus att jag slipper känna mig bakfull morgonen efter. Nu vet jag inte riktigt vad som händer. Det är en massa barn på sportanläggningen här mittemot huset. Och någon karl ropar i högtalarna. Ojoj, varför behöver man sådant när barn ska "leka" eller vad de nu gör...

Igår var jag duktigt och städade. Dammråttorna var alltför många och alltför stora. Det var lite problematiskt att städa utan varmvatten, det blir lite svårt att damma då osv. Men jag värmde vatten i vattenkokaren. Så jag kunde iallafall göra rent badrumsgolvet.
Nu ska jag göra mig i ordning så jag kan gå till skolan. Jag drar mig dock lite för att gå ut i denna dimma och luften fylld av regn. Känns inte alltför lockande.

Inga kommentarer: