torsdag 23 september 2010

Tidig kväll

Klockan närmade sig åtta på kvällen igår. Då gick jag och la mig. Jag grät tills jag somnade. Jag hatar att ligga på en blöt kudde, men det jag inte så mycket att göra. Tårarna ville ändå inte sluta rinna, och de tog inte hänsyn till om jag ville ligga på en blöt kudde eller inte.
Rejäla gråtattacker fick jag. Och det gjorde så ont. Det gjorde fysiskt jävla jätte ont.
Idag är det bättre, visst, men så jätte långt från bra.
Huvudvärken sitter i, det kan ju i och för sig ha att göra med att jag grät så igår. Idag har jag inte gråtit, jag har varit nära, men inte helt framme vid tårarna.
Jag har köpt cigaretter, men jag har bara rökt några bloss på en cigg.

Nu kom posten (försenad idag igen), så jag ska kolla vad som kom.
Kanske kommer grejerna jag väntar på.

Inga kommentarer: