tisdag 7 september 2010

Med en kopp kaffe

Med en kopp kaffe sitter jag här och försöker vakna till liv. Jag skulle allra helst bara vilja gå tillbaka till sängen och dra täcket över huvudet, meeeen det kan jag inte. Nej, idag ska jag städa. Jag ska även plugga hade jag tänkt. Och så måste jag till affären och hitta nå mat på de 60 kronorna jag har kvar... Shit, kan inte CSN fatta ett beslut nu?
Det ligger ett tjockt dimtäcke över staden. Imorse (runt 4) så såg man inte många meter framför sig. Jag kikade ut genom fönstret och såg denna vägg av dimma. Det var mysigt.
Jag tycker det är mysigt med dimma, men jag kan förstå att det inte är någon höjdare att köra bil när man inte ser mycket mer än tre meter framför bilen. Well..
Min kopp kaffe håller på att kallna *tar en klunk* och jag har inte vaknat riktigt än. Ögonen känns alltför tunga för att jag ska kunna hålla de öppna, men vad gör man....

Inget varmvatten har vi heller, så jag kan inte ta en dusch och vakna till liv. Om inte en kalldusch?
De håller på att gräva här nedanför huset. Och jag börjar fundera på hur jag ska kunna diska. Men jag får väl värma vatten på spisen istället helt enkelt.
Jaja, nu ska jag ta några bloss på balkongen.
Jag håller på att sluta röka. Peppa mig snälla!

Inga kommentarer: