tisdag 14 september 2010

I väntan på "fixar"människor

Kan de som ska lufta elementen komma nu?
Jag hatar att behöva vänta på att andra människor ska komma och göra sitt jobb i vårat hem. Speciellt när jag inte vet alls vilken tid på ett ungefär de kommer. Känner mig så låst och jag kan inte göra någonting, för då kanske de kommer mitt i och jag måste sluta plugga eller skriva eller vad jag nu gör.
Jag behöver cigaretter, har inte rökt sedan i går kväll... Det suger hårt. Jag vill röka och det nu!
Jag mår inte så jätte bra idag heller... Känner mig ledsen, men det är något bättre än igår iallafall. Hungrig är jag, men vi har inget att äta... Suck. Det suger verkligen att vara fattig.
Kan jag få pengar från CSN nu? Vavavava?
Nehepp.

Det ser ut att bli regn när som helst. Jag ska ta och räkna mina småmynt och se om jag kanske kan ha råd med ett ciggpaket ändå. Troligen har jag inte så mycket pengar. Haha... *panik*
Kanske kommer jag iväg innan regnet och slipper bli en dränkt katt.

1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

Jobbigt att du känner dig ledsen, när det regnar brukar det inte direkt bli bättre... men det kanske bara är jag som blir sjukt opepp på allt när det är kasst väder.

sv Bra idé! :D Kram