söndag 12 september 2010

Tråkigt har jag

Jag är riktigt rastlös. Jag har så tråkigt att jag nästan smäller av. Jag är socker sugen och detta i samband med att jag även har söndagsångest. Jag ska till skolan imorgon... är det tänkt. Jag törs inte lova något när det gäller skolan. Det har jag inte kunnat på flera år.
Det är iallafall tänkt att jag ska till skolan imorgon och räkna matte. Idag borde jag kolla över det jag ska jobba med... men exponentiella funktioner låter inte så jätte lockande.
Kolan utan sirap blev misslyckad. Det blev ingen kola... snarare choklad sås. Men vad hade jag väntat mig egentligen, jag litar inte på mig själv när det gäller att baka heller. Jag är så självkritiskt... nja, det kunde ha varit lite sötare... det kunde ha varit mindre sött, det kunde ha varit kladdigare osv. Jag blir så trött på mig själv.
Men denna "kola", det misslyckades jag med.

Jag har tråkigt, tråkigt och tråkigt.
Och matte lockar inte, även om det är det som jag borde ägna min tid åt.

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Försök att gå dit även om det känns jobbgt, du kan ju alltid gå hem igen men då har du ändå varit där kramar!