onsdag 1 december 2010

Bad Day

Ursäktar mig i förskott för dåligt språk i detta inlägg.

Jag vet att jag kommer få en dålig dag om jag:
1. Vaknar och bara vill somna om
3. Allt bara krånglar, som att jag tappar saker, spiller saker osv.
4. Har sådan ångest att jag mår illa
5. Behöver ta en Sobril bara för att kunna gå utanför dörren.

Nej, detta är ingen bra dag.
Jag funderade flera gånger här på morgonen att ringa min psykolog och säga att jag inte kommer för att jag mår så kasst. Men jag tog ångestdämpande och gick dit iallafall. Så lite halvt borta sitter jag där i terapirummet och berättar hur jag har det nu.
Jag fick fylla i en massa självskattnings formulär. Humm.. vi snackar höga poäng, tyvärr. Jag vill inte mer. Jag vill inte må sähär och jag hatar när folk säger "Men tänk att det just nu bara är en period". Det är en fucking period som varat i snart 7 år!
Okej, jag mår bättre emellan åt. Det gör jag. Men då vill jag ju för fan inte bli att må sämre igen tittsomtätt. Urk.
Med start på måndag


Nu ska jag äta en Lussekatt och dricka mitt kaffe till ett avsnitt i Inferno serien.

2 kommentarer: