fredag 10 december 2010

Full dag

Happ... ska snart iväg på ljusterapin. Efter idag har jag gått halvtid på denna terapi. Jag vet inte riktigt om jag känner mig mindre deppig, jag är fortfarande ganska down, men däremot märker jag:
* Sömnen: Jag sover bättre och även om jag känner mig trött på morgonen, så piggnar jag till relativt snabbt.
* Godissug: Jag åt, fram till i tisdags, godis varje kväll. Jag hade ett otroligt sockersug, men nu har jag inte känt sådant sug alls, egentligen. Jag köpte mig en påse med sådana starka ostsnacks, men när det väl kom till att jag faktiskt skulle äta dem kände jag mig inte alls sugen.
Och det är ju bra! Hoppas att detta kommer att kunna visa sig på vågen också.

Efter ljusterapin ska jag till skolan och prata med matteläraren. Ser inte fram emot att gå dit, men det måste väl göras antar jag.
Jag har iallafall mer eller mindre bestämt mig för hur jag ska göra. Men det blir inte helt bestämt förrän på tisdag då jag träffar min mentor och rektor.

Senare i eftermiddag, klockan 15:30, ska jag börja jobba. Och jag jobbar fram till 18:30. Lite udda att gå till jobbet då andra går hem. Men så kan det ju vara ibland.

Som ni kanske vet så kokade jag knäck igår. Det var ingen fel på smaken, det var jätte gott. Men... den stelnade inte riktigt som jag ville.
Ska koka ny sats. Kanske ikväll. Vi får se. Och i helgen står det lussebullsbak på schemat :)

-------08:35---------
Nej, någon ljusterapi blev det inte för mig idag.
Ångesten slog till och nu sitter jag istället här.

Inga kommentarer: