lördag 4 december 2010

Frågor!

Ensam hemma. Tycker jag är nog ensam på vardagarna (när jag inte jobbar), men men. Så kan det gå. Per är och spelar tv-spel hos en kompis. Kanske gör jag mig ensam då jag inte följer med, men jag ingen ork till att vara social.
Istället ska jag snart slänga mig i duschen och duscha länge, länge....
Imorgon blir det nog en tur till Dollarstore och Elgiganten bland annat. Ska se om jag kanske har råd att köpa mig en våg, för jag vill ta tag i detta med min vikt och kunna hålla lite koll.
Jag är inte tjock, men jag har lite extra jag skulle vilja bli av med. Och jag vill kunna se att det går åt rätt håll.

Jag skulle bli jätteglad om ni hade nå frågor att ställa till mig.
Jag öppnar nu en liten frågestund som kommer att avslutas någon gång i början på nästa vecka. Så fundera ut något att fråga mig så svara jag på detta. Kanske med ett video inlägg, det får vi se :)


Källa: http://www.webfetti.com/Facebook/Graphics/Cute/Mommy-and-Child-Star.jhtml
Jag blev att tänka på Krambjörnarna när jag såg denna :)

2 kommentarer:

tessa sa...

Roligt med frågestund!
Nu ska vi se...
- Hur länge har du och Per varit ett par?
- Drömjobb/utbildning?
- Något bra tips på ångesthantering?
- Intressen?

Ta hand om dej vännen!
Kramar

Camilla W sa...

- Var skulle du vilja bo om du fick välja helt fritt?

- Du sminkar dig alltid väldigt snyggt, har du något sminktips?

- Hur tycker du att sambolivet är?