söndag 12 december 2010

Brottning med tanken

Inte blev det nå lussebulle-bakning i helgen heller, då jag är sjuk. Trist. Ingenting av det jag hade tänkt göra i helgen blev av.
Jag har mest bar gått runt. Idag har jag och älsk kollat på ett par filmer, annars har jag suttit lite vid datorn, rökt på balkongen. Ja ganska händelselöst har det varit.
Jag brottas med mina tankar som far omkring i huvudet. Tyvärr är de svåra att få tag på och får jag tag på en så vinner tanken ändå och jag blir ledsen.
Jag känner att jag mal för mycket. Jag mal och mal i mina tankar tills jag blir alldeles snurrig och matt. Jag får inte ut något positivt av det var jag kan se. Bara det negativa infinner sig: Jag trycker ner mig själv ännu mer.
Ner, ner och lite djupare ner.

Imorgon ska jag påbörja andra veckan av ljusterapin.
Nu ska jag nog snart gå och lägga mig.

Inga kommentarer: