onsdag 1 december 2010

Cherry on Top Award

Tackar Anna-Karin Andersson så väldans mycket för denna award. 
Det är med ett nöje jag berättar om de saker jag gillar. Då det är så viktigt med just det man tycker om här i livet. 


Awarden innebär alltså att jag ska delge för mina läsare tre saker som jag gillar:
Jag har alltid varit mer av en "skrivare" än en "talare". Att skriva är bland det bästa jag vet, även om det bara är ord eller konstigheter. Att skriva är en ventil för mig, jag får ut de känslor som jag annars är så dålig på att visa.
Jag har tyvärr en för stor kärlek till godis. Men det kan också gå i vågor, eller nej förresten, det blir alltför ofta som jag äter godis.
Mina vänner, familj och pojkvän är viktiga i mitt liv. Jag vet inte vem jag skulle ringa om jag behövde veta något och mina föräldrar inte fanns där. Eller vilka som skulle stå ut med mina knasigheter och "bergochdal - humör" om inte mina riktiga vänner.
Eller vem som skulle vilja sova bredvid mig om nätterna, fastän jag är som en helikopter i sängen och pratar i sömnen, om inte min älskade pojkvän fanns.

Och ni förtjänar denna utmärkelse: 
Tjelsi
Stina
Isabelle