söndag 26 december 2010

Dag 7 – Det här upprör mig

Det har blivit hög tid för mig att avsluta denna uppgift med den 7:e och sista.
Jag har skjutit upp denna i och med att det har varit jul och jag har inte haft tid helt enkelt.

Det som upprör mig är nog inte så jätte många saker.
Jag är nog mer den personen som "inte orkar bry mig, människor är dumma varelser". Jag struntar ganska ofta i vad folk gör, säger eller hur de beter sig. De är ändå bara människor.

Men jag blir upprörd över en del saker, ibland:
  • Vart fan är Sverige påväg?!
  •  Folk som tror att de vet allt och de vet allt bäst och alltid
  • Arroganta människor
  • Människor som inte kan skilja på Emo och en person som mått dåligt och skurit sig
  • Att inte orka med så mycket som jag själv vill
Ja, men nej. Jag vet inte.
Men dessa saker är nog iallafall några av de saker som jag kan bli upprörd över.

Inga kommentarer: