fredag 3 december 2010

Nix, det blir en promenad ist

Jag tänkte jag skulle ringa apoteket på lasarettet, men när jag söker på numret så kommer jag bara till Kundservice, och dit ville jag ju inte komma.
Så det blir att promenera dit istället och se om jag får ut mina mediciner. Hoppas att de har alla i lager, jag orkar inte gå upp på stan bara för det. Blää...

Idag ska jag jobba. Visserligen ett kortare skift, 12:00 - 16:00, men jag känner också att det blir lite lättare att ha det så, nu när jag mår piss i övrigt.
Skönt blir det dock att komma hemifrån när jag mår dåligt... okej det är egentligen både och, för jag ville helst bara gömma mig här hemma, men samtidigt så vet jag att jag behöver komma ut.
Så det är väldigt dubbelt det där.
Nu ska jag ta mig en cigg.
Hoppas ni får en bra dag!
Jag ska försöka göra det bästa möjliga av min.

---------10:17-------------
Tog tjuren vid hornen och trotsade en av de svårast uppgifter jag kan utsätta mig för.
Jag ringde kundservice numret ändå.
Men det hade jag inte mycket för. Sävligare människa kan man leta efter. Jag får gå dit som jag hade tänkt från början.

Inga kommentarer: