söndag 19 december 2010

Dag 2 – I min handväska

 Min handväska är svart med broderade, lila, blommor. Den är köpt i Stockholm på någon rea för 100 kr.

Förutom en massa skräp, då jag är ganska dålig på att rensa ur handväskan, finnes oftast alltid:
  • Papper och penna. Eftersom jag gillar att skriva och mycket kommer till mig när jag är ute och ränner.
  • Cigaretter och tändare.
  • Tuggummi
  • Mobilen, om det är så att jag inte har några fickor på kläderna.
  • En bok
  • Solglasögon
  • Nikotintuggummin (av någon anledning)
  • Läppbalsam, just nu försvarets rosa som stöd för bröstcancer forskningen
  • Nycklar
  • Plånbok, men otroligt lite pengar i. Jag är fattig, buuhuu.
Detta var dagens uppgift.
Nu ska jag och min älskling snart ut i snöstormen för att leverera räkningar som inte är våra... Eller ja... jo.

Inga kommentarer: