onsdag 15 december 2010

Inlägg nr 600 och glas

Sitter med en kopp te och försöker lindra min onda hals. Det gör så fruktansvärt ont. Sådär "torront" om ni förstår. Känns som glas och det river.
Efter att ha sett Saw 3 - 6 på två dagar så är jag ganska matt på filmerna. Man blir jävligt avtrubbad efter ett tag. De är ungefärligt samma lika tycker jag, och inte vet jag heller om jag tycker att de är så bra...

Jag mår inte så bra i varken kroppen eller hjärnan.
Saker och ting som inte ska röra på sig rör sig iallafall. Jag är varm, men samtidigt kall. Jag är så trött, jag är matt och jag vill inte må dåligt nå mer.
Varken i kroppen eller hjärnan.
Misstänker att jag har vitaminbrist också. Mina naglar går av, och det långt ner på nära mitten av nageln, så jag kan inte gärna dra bort dem heller. Kanske dags att börja käka lite ordentlig mat? Hummm.. ja.

Detta är förresten mitt 600:de inlägg.
Detta firar vi! Men jag ska fundera ut något lite bättre firande. Vi tar det imorgon.

Inga kommentarer: