torsdag 23 december 2010

Uppanddown

Varför ska mitt humör svänga så?! Jag absolut hatar det. Hata, hata, hata.
Jag har mått hyffsat bra idag, men nu på kvällen mår jag sämre igen. Och imorgon är det ju julafton.
På morgonen blir jag upphämtad av pappa, så åker vi till Grängesberg och firar jul. Mysigt, även om jag inte alls har någon julkänsla. Kanske börjar bli för gammal för det... Suck.

Dagens:
:) Jag och Per åt pizza idag
:( Nu är jag för mätt, och trött för mitt eget bästa

Kul också att en av "storbloggarna", som hon själv kallar sig för, letade upp mig på facebook och skrev ett meddelande angående en kommentar jag skrivit till henne för länge sedan, då hon klankade ner på psykiskt sjuka.
Hon tog alltså reda på mitt IP. Vem jag var och sedan letade upp mig på FB.
Creepy om du frågar mig.

Inga kommentarer: