torsdag 16 december 2010

Förslag på firande?

Som ni kanske läste igår så firade förra inlägget 600!
Detta ska firas med något, tänkte jag. Men jag behöver hjälp att komma på något. Så har just DU förslag på vad som det skulle kunna firas med, tveka inte att kommentera detta.


Nu väntar jag på att några karlar ska stampa in här i lägenheten. Det ska kollas ventilation, vatten och värme... tydligen. Även brandsäkerheten. Så kanske får vi brandvarnaren, som felaktigt sitter på väggen, flyttad. Så kanske vi får leva till nästa år också.
Haha, nej, men den sitter ju faktiskt fel och skulle varna försent, om det började brinna.
Well, well..
Nu ska jag ut på balkongen.

2 kommentarer:

tessa sa...

Åh, ja vad roligt! Jag tycker du ska fira genom att göra ett till videoinlägg! :)

Kramar och trevlig helg!

Camilla W sa...

Kanske presentera en dikt eller en novell? Eller kanske skriva dina tankar om bloggande? vad bloggen betyder för dig? Det vore intressant att höra