måndag 6 december 2010

The light affects me

Ojoj, jag tror ljusterapin tog hårt på mig, för fan vad trött jag blev här på eftermiddagen. Det är tydligen något i kroppen som frigörs av ljuset, som ska göra att man sover bättre och därav känner sig tröttare på kvällen. Ska se hur bra jag sover inatt då utan sömntabletter.
Jag mår inte jätte bra just nu. Jag är nedstämd och vill egentligen bara gå och lägga mig så denna dag är gjord.
Jag var ju en andra vända till psykiatrin och träffade min psykolog. Där svamlade jag på om hur jag känner mig, tänker och så vidare. Jag hoppas att hon förstod något av det jag tog upp. Även om hon försöker provocera mig till att se de bra sakerna jag gör. Haha.
"Det kan du ju försöka med" sa jag vid ett tillfälle.
Jag har så svårt att se att jag gör något bra. När jag orkar med en massa, pluggar, jobbar, städar allt tipptopp då eventuellt känner jag mig nöjd.
Just nu känner jag mig värdelös och misslyckad.
Det spelar ingen roll om jag skulle göra något som skulle vara bra eller duktigt, jag ser det ändå inte så.

Här på kvällen har jag och Per käkat hamburgare och kollat på "Warehouse 13", en riktigt bra serie för övrigt.
Kul att det har ramlat in lite fler frågor! Det uppskattas.
Jag kommer att svara på dem kanske i morgon, men troligen på onsdag. Så passa på att ställa fler frågor som du vill att jag ska svara på :)

Inga kommentarer: