lördag 31 juli 2010

Försvar

Jag har bröstet fyllt med ångest. Det kliar och sticker och är oroligt.
Detta resulterar i att jag bli irriterad. Det är som om jag går in i försvar. ( Något försvar mot mig själv? ) Just nu känner jag bara: Prata inte med mig, titta inte på mig, var inte runt omkring mig. Jag skulle nästan ha en varningsskylt att hänga runt halsen vid dessa tillfällen. För att skydda andra.
Potatis håller på att kokas, färskpotatis, jag älskar färskpotatis. Yummie!
Mina händer skakar och jag kan nästan inte skriva. Jag stavar fel på ungefärligt vartannat ord, så jag får gå tillbaka och rätta. Så jag orkar inte skriva mer.
Kanske skriver igen ikväll.

-----00:32------
Ont. Jag har ont i magen av all ångest.
Kvällen tillbringades med kärleken framför Supernatural säsong 2. Då känner jag plötsligt en välbekant lukt från förr: Gas!
Jag försökte sitta stilla, bara andas och försöka tänka att det bara beror på min jävla hjärna. Och visst gav det med sig, efter en stund, men jag kämpade så hårt att jag nu är helt slut. Så måste snart gå och lägga mig. Klockan är ju ändå halv ett på natten.
Nu ska jag röka och sedan sova.

2 kommentarer:

JosefinEmilie sa...

hej söten, hur mår du egentligen? Låt inte ångesten vinna!!!! Puss

SannaElisabet sa...

Det är inget vidare med mig, men det vänder väl.
Hur är det med dig?
Stor kram!