tisdag 18 maj 2010

Ahhhh jösses

Jag visste att det skulle bli såhär. Vaktmästaren skulle ju komma tillbaka idag och fixa småsaker i lägenheten. Nu törs jag inte ens sätta mig och käka frukost ifall han dyker upp. Jag kan inte slappna av!
Jag kastade mig upp ur sängen och skyndade mig att göra mig i ordning, så slog tanken mig... Jag ska till skolan idag. Shit. Jag ska träffa matte läraren och prata om det som jag tycker är svårt gällande det jag håller på med nu.
Jaja, det är hyffsat fint väder iallafall, så det blir nog en skön promenad. Man får se det positiva i det negativa ibland.

Kom ihåg den lilla uppgiften idag gott folk :)
Ha en bra dag!

------------10:46-------------------

Haha, jag förstod väl det.
Jag hann precis få i mig lite kaffe och knäckebröd, då det ringer på dörren.
Men nu har vaktmästaren fixat det som skulle fixas, så NU kan jag slappna av.. Eller ja, slappna av och slappna av. De ringde från vuxenpsyk och frågade om jag kunde ringa till Soc och bestämma en tid för möte. Jag fick sådan ångest eftersom jag hatar att ringa samtal. Jag förklarade detta och hon skulle ringa Soc hon, men om de ville ta det mig och ville att jag skulle ringa, så får jag väl göra det.
Nu spelar hjärnan mig spratt på grund av detta. Konstiga dofter och oroligheter. Fan.
Och snart ska jag till skolan, men nu ska jag slänga i mig medicinerna (för det hann jag inte innan vaktis kom) och sedan ska jag sy lite i mina byxor.

2 kommentarer:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

självklart går det bra att länka :)

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

De tre korta pocketböckerna handlar om tre olika episoder i mitt liv: min barndom, ett destruktivt förhållande och mitt liv som sjuk mot friskheten