fredag 21 maj 2010

Blodig oxfilé

Jag var i skolan idag. Jag skulle jobba med matten, och vet ni? Det gick bra!! Och jag var jätte glad över det. Det är bara synd att lycka över något man lyckats med försvinner så snabbt. Det är som om jag nästan inte tar in att det gick bra i mer än max en timme. Om det däremot är något jag misslyckats med, då håller det i sig betydligt längre och ligger och gnager tills jag bryter ihop. Något som känns igen?

Sedan kom Per och plockade upp mig vid skolan, vi skulle till Borlänge för att köpa ett spel som han förhandsbokat. Nu sitter han och spelar det.
Själv sväller jag ut här i datastolen efter en födelsedags middag för min lillasyster. Blodig oxfilé åt jag. Skoja inte vad gott det är! Mums.

Så blev jag lite godis sugen, så jag hoppade in på affären och köpte choklad. Syndar ganska mycket tycker jag.

Imorgon blir det förhoppningsvis lugnt. För en dags skull. Jag hoppas verkligen på det. Det skulle vara så skönt med en dag då man inte behöver göra någonting. På söndag skall det bäras möbler igen....

Inga kommentarer: