fredag 14 maj 2010

Rädd

Vaknade med sådär ont i nacken så det strålar upp i huvudet. Ogillar skarpt.
Per åker en sväng till Stockholm idag, och kommer hem ikväll. Själv ska jag ägna dagen åt att plugga. Inte lika skoj som att åka till Stockholm kanske, men men...
Känner mig slö i kroppen. Hade ont i halsen när jag vaknade så fick slänga i mig en halstablett. Nu känns det något bättre, men jag nyser hela tiden. Kanske är det dammigt här hemma?
Känner mig mer neråt idag än vad jag gjorde igår kväll. Det är så jobbigt när det svänger såhär... något så otroligt jobbigt.
Drömmer konstigt gör jag också. Antingen så blir jag våldtagen, eller så mördas Per, eller så blir jag i petad en massa tabletter tills jag spyr. Vad är detta? Jag blir fan rädd för mig själv ibland alltså.
Problem med att skriva har jag med känner jag, så jag ber om ursäkt om ni hittar många stavfel...

Inga kommentarer: