onsdag 19 maj 2010

Bära grejor

Sitter nu här med ett glas cola bredvid. Varje klunk känner jag river i halsen, och det tar emot. Egentligen vill jag inte dricka läsk, eller äta godis. Idag är en sådan dag då jag känner mig tjock... eller iallafall att jag vill gå ner i vikt. Jag skulle inte påstå att jag är fet, men jag vill bli av med några kilon. De kilona har jag lagt på mig när jag "slutade" att självskada. Man byter ut det ena destruktiva mot det andra destruktiva. Fan, jag hatar mig själv ibland.

Idag kommer det containrar som man får slänga skräp i, istället för att åka till soptippen som ligger någon mil härifrån. Så vi här hemma ska passa på att slänga bort lite skräp. Bland annat den gamla sängen, en takfläkt som sköt lampor och min plattång som sköt proppen så strömmen gick. Haha, elektronik alltså.



 

Detta är en trasig glödlampa, som jag har klottrat i paint. Har jag skills eller har jag skills? :P

1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

Jag är också sån, gått upp mycket sen ajg slutade självskada, både första och andra gången. Jag är dock gravt överviktig nu.

Hur länge har du varit självskadefri? Kram