fredag 7 maj 2010

Engelska B avbockat

Nu är jag äntligen klar med engelska B. Gjorde nationella provet Reading och Listening delarna idag, så nu är allt klart. Detta firade jag och Per med glass och björnbär, som jag köpte påväg hem från skolan. Jag köpte också hårfärg, så jag ska färga't i kväll. Äntligen slipper jag detta halvtaskiga röda, för hoppningsvis bli det mer rött nu.
Känns bra att engelskan är klar. Ett mål uppnått denna termin iallafall.

Men tidigt uppgång var det - 05.50 gick jag upp och slängde mig i duschen. Sedan var jag astrött när jag kom hem, så då sov jag en timme innan Per kom hem. Jag hörde inte ens att han kom in genom dörren, jag vaknade när han kröp upp i sängen bredvid mig.
Så lagade jag mat - lapskojs. Så åt vi glassen till efterätt.

Nu spelas Blutengel i högtalarna. Och jag är fortfarande trött, funderar på att gå och vila bredvid Per som precis la sig för att vila. 
Han ska på bio ikväll, och för min del ska jag färga mitt hår och Elaines hår.


Såhär bra blev det med soffan

Inga kommentarer: