onsdag 19 maj 2010

Hummmpf och gäsp

Nu går jag bara runt och gäspar, är så in i helskotta trött.
Alla skräpgrejor är nu kastade och jag är helt slut i kroppen, så kan det gå om man inte har mycket till muskler och behöver bära tunga grejor.
Snabbmat blev det här hemma till kvällsmat. Jag tog pengar som jag hade undanstoppade sedan förut till Kurres kastrering, den kommer ju inte att bli av förrän nästa månad någon gång. Och då har jag fått nya pengar, så jag tyckte att det var bättre att ta pengarna nu när jag inte har ett ruttet öre ens.

Känns bra att skräpet är borta, det blir lite mer plats att röra sig på då. Plus att vi fick mer plats i förrådet. Kanske kan vi få hit min bokhyllan snart, då får vi upp lite andra saker som fortfarande står i kartonger och påsar. Det är trist att det känns som om vi aldrig kommer i ordning här hemma. Jag vill få ordning.
Jag har skrivit klart uppsatsen i Internationella relationer (inbördeskriget i Guatemala) och det känns skönt. Nu går jag bara och hoppas på att läraren blir nöjd också, så jag slipper skriva om den.
Jag vill ju bara bli godkänd och klar.

Inga kommentarer: