tisdag 4 maj 2010

Instängd - Släpp ut mig!

Skolmötet gick bra. Det blev klart att jag får en del av nästa termin att plugga på också, fram till v.44. Jag känner en stor lättnad över att ha fått veta det.
Men jag blev besviken över att min matte lärare hade sagt att jag har gjort halva kursen och inte skulle bli klar till sommaren.
VA!? utbrast jag. Så vitt jag vet så har jag bara ett kapitel och en inlämningsuppgift kvar. Där blev jag besviken och kände samma känsla som alla andra gånger jag har suttit i skolan och fått veta något dåligt, eller fått höra att det och det klarar jag inte av.
Efter det beskedet kände jag direkt att jag försvann och inte kunde koncentrera mig något mer. Så vad som sades efter det kommer jag inte ihåg. Då var jag instängd i mig själv.
Men det var iallfall i slutet av mötet.
Sedan var det dags att promenera hem, det var skönt med en promenad även om det var lite kallt och på gränsen till regn. Men shit vad dålig kondition jag har, upptäcker jag varje gång jag är ute och går fort. Inte bra.

Känner att jag fortfarande är lite instängd. Problemet är bara att jag inte har lärt mig hur jag tar mig ur det.
Släpp ut mig!

1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

önskar jag visste hur jag skulle kunna släppa ut dig...

bra att du får förlängd tid att plugga iaf! kram