fredag 28 maj 2010

Städat

Nu har jag städat. Det känns så jätte skönt, för det var verkligen behövligt att ta golven nu. Så bokade jag tvättid tills imorgon. Vi är i desperat behov av att tvätta här hemma.

Blutengel spelas högt i högtalarna och jag försöker låta bli att tänka på jobbiga saker.
Fick en tår i ögat igår igen när jag skulle sova och tänkte på det ekonomiska. På måndag ska jag träffa läkaren på psyk (eventuell sjukskrivning) då kommer ytterligare 250 kronor att försvinna. Och jag har 300 kr kvar på kortet. Åååå vad jag känner att detta inte går. 
Jag tänker på det ekonomiska ständigt. Jag kan inte låta bli. Jag vet att jag går ner mig när jag gör det, men i och med att det är ett stort problem, så kan jag inte låta bli. Det finns ju där hela tiden och det går inte att komma undan.
Bläää....

Nu väntar jag på att Per älsklig ska komma hem. Då ska jag krama om honom.
JAG HAR VÄLDENS BÄSTA POJKVÄN!

Inga kommentarer: