tisdag 25 maj 2010

Den där dagen

Och så kom "den där dagen". Jag och Per ska på möte på Soc om ganska precis 1 timme och 45 minuter. Jag kan säga att min ångest nivå på en skala 1- 10, där 10 är värst, så ligger jag på en 7:a.
Jag är så jävla rädd för vad som kommer att sägas. Det kryper i kroppen av oro och jag mår illa. Den lilla frukost jag fick i mig känns som om den kommer upp snart. Jag mår inte alls bra.
Jag försöker koncentrera mig på andningen, andas in... andas ut... men den blir hela tiden oregelbunden och jag blir yr i huvudet.
Det känns som om resten av den närmsta framtiden (kanske hela min framtid) ligger i händerna på detta möte. Och när det inte är något jag kan kontrollera själv, så blir jag ångestfylld och rädd.
Men jag får se vad som händer.
Jag ska nu göra mig i ordning och leta på kläder som jag kan ta på mig.

Inga kommentarer: