torsdag 20 maj 2010

Gahhhh + uppdatering

Jag blir galen på katten. Kan inte någon ta hand om honom tills han kastreras? Nej, men jag är trött på att torka kiss och den förfärliga lukten.
Känner mig less på det mesta idag. Lätt irriterad som sjutton och inte har jag lust att sätta mig och plugga matte heller, även om jag behöver göra det innan jag ska till skolan imorgon.
Piss måsten!

----------14.17-------
Jag är så less på att känna mig så dålig. Satt nyss med matten och försökte plugga lite.
Men direkt så låser det sig. Jag var i skolan i tisdags och fick en genomgång. Då kändes det bra, jag kände att jag nog skulle klara av att jobba lite hemma. MEN NEJ!
Jag klarar fan ingenting när det gäller matte!! Hur ska jag hinna bli klar innan sommaren när jag är så trögfattad?
Så fruktansvärt trist, för jag trodde verkligen att jag hade koll...
Ledsen och besviken på mig själv är humörstatusen just nu.

Inga kommentarer: