måndag 10 maj 2010

God morgon?

Jaha, halv åtta fick jag inte sova något mer för katten. Då var han upp på diskbänken och hävde omkull glas. Så det var bara att gå upp. Så fortsatte han härja och springa omkring och vara högt och lågt hela tiden. NU sover han... När jag har gått upp... När HAN har fått upp mig, då sover han. Haha, djävla katt alltså.
Per stack iväg på kursen. Jag ska fixa i våran lägenhet med Pers mamma idag. Känner mig inte laddad för att flytta tunga möbler... men men....

Igår fyllde min lillasyster år, så det blev en sväng till gränges för att fira henne.
Innan vi åkte dit, jag och Per, så köpte vi en bänk att ha i hallen på Jysk. Den var jätte söt tycker jag. Relativt billig var den med. Plus att vi hade presentkort på Jysk så vi betalade egentligen ingenting :)
Så köpte vi diverse små saker på Dollar Store, sköljmedel bland annat.

Nej, nu ska jag käka frukost och starta dagen på riktigt. Även om jag bara önskar lägga mig i sängen, under täcket, och sova ett tag till.

Inga kommentarer: