måndag 31 maj 2010

Gått och gått

Det känns inte som om jag gjort annat idag än att gå. Jag åkte med Per till skolan, där han släppte av mig. Skulle lämna in en bok och datorn till skolan. Så gick jag hem (småsprang) eftersom jag klockan 14 skulle till psykiatrin på läkarsamtal. Stressar i mig en tallrik flingor, går fort till psyk och sätter mig ner och pustar ut.
Ja, jag fick ett sjukintyg, så nu är jag väl sjukskriven antar jag....
Så gick jag hem, och så lagade vi mat och käkade till ett Californication avsnitt. Nu sitter jag här och känner tröttheten komma.
Skulle nog kunna gå och lägga mig nu, känns det som.

Morgondagen ska jag ägna åt lite matte. Så ska jag till skolan på onsdag.
Ser icke fram emot det. Men snart är det sommarlov även för mig, även om jag går typ en vecka längre än andra. Så kan det vara.

Inga kommentarer: