måndag 17 maj 2010

Liten uppgift

På min hemsida finns en lite uppgift till er alla, som ni ska göra enbart för eran egen skull.
dolldead.zoomin.se

Uppgiften ligger i bloggen på sidan.
Jag lägger även ut uppgiften här:

"En liten egenstund

Nu har jag tagit mig en stund att bara sitta på balkongen och läsa och ta en cigg. Vi behöver alla lite lugn tid också. Jag tror inte att de är många som faktiskt tar sig en lugn stund någon gång på dagen. Alltid har man något att stressa med, något som behöver göras.
Men ta det lugnt, ta en lugn stund utan att tänka på något jobb eller liknande. Sätt dig ner med en bok eller bara sitt ner i soffan. Om det så bara är fem minuter så är det viktigt att man tar tid för sig själv.
Det tycker jag att ni får i uppgift av mig imorgon. Ta tio minuter där ni inte gör någonting, förutom att tänka på er själva. Ni är värda det!"

1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

Det har jag gjort idag, jag satt på balkongen och rökte och solade mina kritvita ben en stund.. Satt bara och tänkte och rökte. Så jag klarade uppgiften! ^^