lördag 15 maj 2010

Katten i gräset

Det blev en långpromenad för mig och Per idag. Vi gick igenom loppmarknaden som är här i närheten av där vi bor, sedan gick vi på en annan loppmarknad som ligger längre bort. Per bjöd mig på glass, efter som jag inte har några pengar, och det var jätte gulligt. Sedan gick vi och satte oss vid sjön och njöt av solen. Riktigt härligt väder och så varmt. Jag passade på att sola mina benvita ben lite, haha.
Sedan när vi kom hem tyckte vi att vi skulle prova att ta ut Kurre, eftersom vi fick ett sele av Pers pappa med familj. Det gick faktiskt bra, bättre än vad vi båda hade trott. Först ville Kurre inte kliva ner från Pers axlar, men när han väl var nere på gräset så var allt jätte intressant att lukta på. Så det gick bra.
Nyss kollade jag och Per på två avsnitt av Modern Family.
Jag hade tänkt plugga idag, men så blev det inte. Är lite besviken på mig själv för det. Jag måste ju få uppsatsen klar innan sommaren...

Imorgon ska jag och Per kolla på min lillasyster som konfirmerar sig. Spännande :)

Inga kommentarer: