onsdag 5 maj 2010

Missade psyktid

Jag fick plugga vidare nästa termin, iallafall till v. 44.
Kommer inte ihåg om jag kanske redan har skrivit det här, men då skriver jag det igen.

Jag är okristligt trött. Klockan halv åtta ringde Pers mamma, då skulle vi börja flytta på saker för vi skulle få en soffa. Så ut med den gamla och in med den nya skinnsoffan. Det blev riktigt bra, även om det är en hörnsoffa och inte står i något hörn.
Jag slänger upp en bild imorgon.

Axeln krånglar fortfarande, och det domnar i vänster armen/handen. Det är mindre trevligt.
Usch vad jag bara vill sova, men jag kan väl inte gå och lägga mig nu?
Nej, jag får väl dras med att vara trött i några timmar till iallafall, så sover jag väl i natt.

Hade tydligen missat min tid på psyk i måndags... Fan, det är ett tecken på att man har det mycket alltså. Under mina 4 år i psyks händer har jag aldrig helt bara glömt bort en tid.

Jag är för trött. Detta är skadligt, jag känner det.
Har köpt ett nytt skriv häfte att kunna kladda ner idéer till nya böcker/skrivprojekt. Men inte en rad har kommit ner på papprena.

Inga kommentarer: