lördag 22 maj 2010

Bra på att isolera

Ett litet inlägg innan jag och Per går på promenad.
Det är soligt och varmt och fast att jag inte rör på mig mycket här i lägenheten, så svettas jag redan. Det är jätte varmt!
Solen skiner och jag och Per ska ta och gå ut. Vi ska gå bort till sjön och köpa glass och sätta oss där. Mysigt. Nu väntar jag på att plattången ska bli varma så jag får ur mina hemska lockar i håret.

I övrigt vet jag inte riktigt hur jag mår. Är nog i det där "ingenting läget" igen. Det är jobbigt med dessa soliga dagar tycker jag, på så vis att det nästan förväntas att man ska vara glad över att solen skiner och det är varmt. Kanske lider jag av en släng av vår/sommar depression, bland annat. En släng av ångest har jag med. Det är troligen för att jag ska gå ut. Jag har blivit alldeles för bra på att isolera mig. Just på grund av att jag får ångest av att vara runt många andra människor...
Detta om detta, nu ska jag göra mig i ordning och så ska vi gå ut.

1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

ingentingläget är bättre läge än dåligt iaf... :) även om det också suger.

sv Jag behöver det, tack så mycket!