söndag 16 maj 2010

Konfirmation

Idag var det riktigt skit väder.
Det var också den dagen som min lillasyster konfirmerade sig. Jag och Per åkte till kyrkan och kollade, sedan var det fika hemma hos mamma och pappa.
Jag fick lite åldersnoja här igår när jag kom att tänka på att det var 6 (!) år sedan jag konfirmerade mig. Herre Gud (passande) vad tiden går fort. Men man kan väl inte stoppa tiden... Bara låta den gå.
När jag och Per kom hem var jag tvungen att sova en stund, så jag sov någon timme. Efter det så kändes det som om jag hade supit skallen av mig några dagar i rad, och nu var rejält bakis. Detta gillar jag inte med att sova på dagen, att jag blir så seg när jag sedan vaknar igen.
Här på kvällen har jag och Per kollat på The Nightmare on Elm street nummer 3.
Kurre pissade också inne, så det blev ett avbrott mitt i filmen då vi fick torka kattpiss. Det är dags för en kastrering, alltså den lukten!

Nu ska jag snart peta i mig en sömntablett, så ska jag sova.
Natti, natti!

Inga kommentarer: