måndag 24 maj 2010

Even Angels

Even Angels learn to fly....

Lyssnar just nu på Fantasia - Even Angels.
Jag är inte alls mycket för denna typ av musik. Men denna låt är så fin.

Jag står vid rötterna av den höga tallen.
Jag vill upp till toppen och ljuset,
men det finns inga grenar
och jag tror inte jag har rät verktyg för att ta mig upp dit just nu.

Jag mår inte alls bra just nu. Det håller i sig sedan igår. Det är svart och jag är långt nere. Jag vet inte vad som hände, men helt plötsligt föll jag och nu är det som att jag försöker simma upp till ytan. Men det går inte riktigt, eftersom jag simmar i sirap.
Nej, jag vill inte må såhär och jag hatar att det svänger såhär i mitt humör. Det är inte roligt för människorna runt omkring mig heller, det vet jag.

Per är på kurs, och jag ska inte till skolan idag. Kanske kan jag få veta mitt betyg i Engelska B idag, om läraren hör av sig.
Hoppas på att jag är godkänd i Engelska B. Det skulle vara en stor lättnad som släpper från mina axlar.

Inga kommentarer: