tisdag 25 maj 2010

Soc -> Psyk -> Sobril

Jag och Per var på mötet. Min kontakt från psyk var med. Det gick åt helvete. Vi kommer inte att få några pengar. Detta betyder att vi i stort sett kommer att fortsätta svälta i slutet av månaderna.
Jag hatar Soc och jag hatade personen som vi träffade. Hon gick in så jävla hårt och bara slog ner en på botten. Så det är där jag är nu.
Jag började störtgrina när vi kom ut därifrån. Jag kände bara att jag behövde komma ifrån lite, så jag gick ifrån Per och psykologen och satte mig ner runt hörnet, rökte och bara grät och grät. Sedan kom de båda och satte sig med mig.
Psykologen ville att jag skulle följa med henne direkt till psyk och prata med henne. Men jag kände bara det att jag ville hem. Men jag fick en akuttid klockan 13.

Så jag kommer nyss från psyk. Vi pratade om hur mötet hade blivit för mig, jag förklarade. Jag började nästan gråta igen.
Jag har skyhög ångest, förklarade jag. Så jag fick snabbt träffa en läkare. Fick med mig Sobril hem. Jag försöker bara att nu inte se detta som ett stort misslyckande i och med att jag ganska precis har genomgått en "avgiftning", nedtrappning och uttrappning av benzo.
Men behövs det ibland, så gör det väl det.

---------------19:02----------------
Det har varit en fruktansvärt jobbig dag. Nu går jag bara runt och gäspar. Jag är helt slut. Känner att det är inte långt kvar tills jag går och lägger mig.

Mående: Trött, ledsen, yr, mätt

Ska till skolan imorgon är det tänkt. Hoppas bara att jag orkar det efter dagens tråkigheter.
Det måste jag göra. Har inte mycket annat till val.

Inga kommentarer: