måndag 24 maj 2010

Om inte...

Såg dokumentären om Candrah på fyran. Ledsamt, men samtidigt så förstår jag att hon hade det svårt och hon var stark. Hon visste vad hon ville och vad hon gjorde. Vila i Frid.

Imorgon är det jag och Per som går på Socmöte... Vi ser inte fram emot detta alls. Vi har plockat fram de papper som vi kunde och som de ville se, så vi får se hur det går.
Om våra "inkomster" (Pers inkomster) anses vara för höga och att jag då inte får några pengar eller inte skulle bli sjukskriven (kanske hinner jag inte få en läkartid), då vet jag helt ärligt inte vad jag tar mig till. Jag kommer bli så förkrossad och uppriven.
Men det gäller väl att inte ta ut något i förskott, vi får se imorgon helt enkelt vad de säger.

Jag vill skriva, problemet är bara att jag saknar inspiration. Jag är helt tom i huvudet. Inga idéer alls.

Jag ska sätta mig ner med blocket och pennan. Får se vart det leder.

Inga kommentarer: