tisdag 6 juli 2010

07:40 och 09:08 tisdag

Jaha, då var det snart dags att börja gå mot lasarettet. Usch vad jag inte vill... men det kan inte hjälpas.
Sov konstigt i natt, vaknade mitt i natten och mådde kraftigt illa. Så illa att jag trodde jag skulle spy, i och för sig skulle det inte bli mycket att spy upp, men jag HATAR att spy. Det är bland det värsta jag vet.

Klockan är 07:40. Omänskligt tidigt att vara uppe och i ordning gjord redan. Jag vill tillbaka ner i sängen igen, tack.

---------09:08-----------
Ja, men det där gick ju snabbt och smidigt.
Jag vet inte varför jag blir nervös och orolig för ingenting. Det har troligen med att göra att jag inte riktigt vet vad som ska hända. Jag har inte kontrollen.
Jag kom till lasarettet ca kvart över åtta, sedan vandrade jag runt för att hitta vart barnmorskan fanns. Det var inga problem egentligen. Det gick bra. Så var det bara att sitta där och vänta.
Nu 09:10 är jag hemma. Och jag var nervös helt i onödan. Som vanligt, kan jag väl säga.

Funderar på att ta fram dammsugaren och få bort dammråttorna, så det får bli snart.
Nu ska jag bara ta det lugnt en stund.

Jag älskar min nya tändare! Så djävulskt snygg! :)

3 kommentarer:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

Jag gillar också tändaren. It's awesome!

SannaElisabet sa...

Sv: Tack, den är überfrän :D

Camilla W sa...

Ska säga dig att klockan 05.20 är en ännu värre tid att vara uppe och klar. Men börjar man jobbet klockan 06.00 har man inget val >_<