onsdag 7 juli 2010

Damm

Då inte tvätten i tvättkorgen minskar av sig själv, så ska jag tvätta idag. Förstår inte hur det kan gå så fort att fylla en tvättkorg, men det är vi bra på här hemma, hehe.
Svin trött är jag. När alarmet ringde så ville jag absolut inte gå upp, så jag somnade om. Tio minuter senare (som tur var), vaknade jag med telefonen i handen.
Jag somnade inte förrän vid cirka halv två i natt. Vartenda förbannade ljud störde mig. Var det inte trafiken från stora vägen, så var det någon slö moped som åkte fram och tillbaka på gatan, eller så var det några karlar på parkeringen här nedan för som "pratade" högt som fan.
Det var många gånger jag tänkte att nu åker fan äggen från kylskåpet fram. Tillslut blev det ändå så pass tyst att jag lyckades somna.
Så vaknade jag med världens grymmaste huvudvärk. Tjoohoo. Livet leker!

Ont i kroppen. Ska döda min kropp tror jag. För fan vad den bara krånglar och gör ont.
Tvätta står alltså på dagens schema, kanske blir det också av att damma lite här i lägenheten. Helst innan både jag och Per (eller Kurre) drar på oss någon allergi mot damm. Eller något annat mysigt orsakat av allt damm.

Inga kommentarer: