söndag 25 juli 2010

Svårt att leva och att överleva

 Detta är mitt 400: ade inlägg i denna blogg.

Ge mig pengar nu! Jävla sommar! När man inte får pengar från CSN på somrarna och man inte har fått något jobb, då är det inte nådigt.
Nu har vi snart slut på alla pengar, detta innebär alltså att vi inte kommer att kunna äta ( vi har inga pengar till mat). Det ska bli spännande... Jag som blir så grinig när jag inte äter. Men jag kommer ju bli smal/smalare (?) iallafall... nej, men allvarligt. Detta är fan svårt. Det är svårt att leva och att bara överleva.

Jag är lite nere just nu. Kanske beror det på det dåliga vädret. Det regnar och är grått och tråkigt. Mörkt är det här inne i lägenheten med. Dags att börja tända lampor, fastän klockan bara är halv 4 på eftermiddagen.
Fryser gör jag också.
Buuhuuu, jag är gnällig just nu.

1 kommentar:

Tjelsi sa...

tjelsi.blogg.se